Thursday 8 December 2011

Single?

Hi, Assalamualaikum readers,

Elehh menyampah macam la ada orang nak baca. Haha.
Tah aku tak tau nak menghapdate apa untuk post ni. Title dah gempak dah. Buat orang tertanya tanya jee. Single? Mendalam betul title aku ni. Haha. Cuba teka cuba teka aku single ke dah married sekarang? Wushh kemain married lagi. Awat semua statics je ni. Pelik eh aku? Sorry. Lol.

 'Fuhyo syazreen dah couple la'.'Eh syazreen kau biyaa btol ni', 'Couple tak bagi tau eh',' Aikkk,dah couple?' Tu la ayat yang aku terima dari facebook,msj,face to face dari kawan kawan aku.Semua tertanya tanya. Yelaa tengok tengok kat facebook aku dah tukar status dari complicated to 'in relationship' dengan sapaa. 'tengku hailmi zaini'. Kemain terkejut semuaa orang. Haha. Sorry la korang buat suspens je kan. Kawan kawan stj dorang memang tau.Kot? Gossip gossip ni biasa lahh.

Yang banyak tanya ni semua budak budak sekolah lama. Lepas aku dah tukar relationship tu dapat la text dari dorang, Pergh care nya dorang kat aku. Hihi. Perasan. My girlfriends? Tah laa dorang tah tanya pape pon pasal aku? Aku tau dorang mesti macam hm? Yela kitaorang macam dah janji tak nak couple couple ni sampai form 5. Actually aku pon tak berminat nak couple couple ni. Sumpah. Aku memang tak layan benda kejadah semua ni. Tapi tah hati ni dah berubah. Nak buat macam mana. Hewhew. Gelinya ayat. Haha xD


Soo, from this korang dah tau kan. I'm not single anymore. Hurm. Yeap this is true. Dulu aku banyak scandal. Banyak sangat. CEH. Bukan scandal. Ada yang aku suka. Dan ada yang orang suka.Yeap tak perlu lah bagitau sape.And ada sorang ni lepas aku tukar relationship dia terus tulis kat status dia 'my heart turns into small pieces. Thank to you? Hm. Wehh,jangan la macam ni. Kitaorang kawan kan? Pastu dapat text dari faris amirul 'boleh tahan gak kan bf kau' Aku hanya mampu tersenyum. Dalam hati aku cakap sorry faris aku tak bagi tau kau awal awal. Aku tau perasaan kau time tu. Im really sorry.


Now, lebih kurang aku dah bahagia lah sekarang. Ceh poyo gila minah ni. Takde lah. Aku rasa aku betul betul disayangi. But cop yeah. InsyaAllah kalau ada jodoh ada lah kan. Aku hanya mampu berdoa yang hubungan kitaorang ni berkekalan. Adoi. Macam dh kahwin lah pulak -__- No ,i mean our relationship lah. He's my first couple you know guys. And i hope he'll not hurt me either. Hm aminnnn. And i know he really love mee. I know that. Pfft. He is really really romantic person. Betul tak tipu. Haha. Nanti la aku buat post pasal dia pulak. Ish mengada betul. Okay la, tu je kot. Aku just buat post ni nak bgtau yang aku haa erm kaann. I'm not single. Lol lol.


 K dudes and peeps sekalian. Babai. Muahh sikit :-* Assalamualaikum :)






No comments:

Post a Comment