Thursday 8 December 2011

Hey hey lama gila tak update blog!

Assalamualaikumwarahmatullah :)

 Hai semuaaa!! Omg excited gila nak update blog. Seriously lamaaa gilaa aku tak update kot. Dah berhabuk blog ni aku rasa. Haha. Actually sebenarnya aku lupa password blog ni. Hihi. Baru teringat. Hey dah tua btol cik syaz ni kan. Apa nak nak tulis eh? Aku pon tak ada idea. Tsk tsk. Okayy, cerita kedai kopi lah. Apa merepek la aku ni -_- Fine, cerita pasal an interesting and fun things kerja aku buat time cuti sekolah lah. Er er, okay sangat best. Tah la aku rasa cuti ni aku lifeless. I've nothing to do at home. Bangun pagi, solat subuh. Tido balik. Ish ish ni tak bagus ni. Jangan ikut ye kawan kawan. Rezeki tak masok rumah kalau tidur lepas subuh. Ceh bagi nasihat je lebih.Hihi. Bangun pagi, breakfast, tengok tv, online mukabuku mukabuku mukabuku -__- bosan asyik mukabuku je. Then buka la jugak buku. Ye kawan BUKU. Bukan muka buku. Alahai rajinnya cik syaz ni bukak BUKU. Alahh, sikit sikit je pon. Tu pon nak buat homework tusyen. Alalala,rajinnya. Cakap btol ye kawan kawan :D Cik syaz memang rajin. Hihi. Mengada betul. Okay okay, pastuuu blogwalking,dengar lagu, youtube! Tuuu je la kot. Bukak cd lagu lagu hindustan. Omg omg. Besttt gilaaa dengar lagu hindustan. Kuch Kuch Hota Hai. Alalala, layan gak kan lagu lagu ni. Ehhh ,mesti lahhh dari kecik kot aku minat. *peace*.





Haha saja mengedik letak gambar tetiba. Tak, aku haus sebenarnya. Kejap eh nak minum air dulu. Korang nak? Ambik sendiri kat rumah korang. Hahaha xD


Oraitt, dah. Back to topic. Okay apa lagi eh aku buat? Tu je la kottt. And actually kan kan aku ada homework bm tau kena buat. Folio pulak tu. Kelakar kan? Bm pon ada folio. Malas betul. Dah la kena buat karangan pulak tuuuuuu. Imagine that? 12 karangan aku kena buatttttt. Pfftt. Banyak tuu. And korang nak tau aku tak buat hape pon. Teruk kan aku ni. Yela yela aku nak start buat lah ni.







Haaaa, tengok ni tengok ni. Banyak gilaaaaaaa kan kan. Aduyai. Korang boleh buat kan sikit tak? Ambik la sorang satu soalan. Lama lama siap lah kan. Hihi. Boleh la korang.*minta simpati. Tetiba aku rasa malas nak buat karangan karangan ni. Rasa nak copy paste dari internet je (Y) Hey korang student STJ,korng buat ke bm ni? Tolong la cakap korang tak buat jugak. Please please. Alahh, kalau korang tak buat sama boleh la aku joinnnnn sekaki,setangan,seperut. Eh merepek. Hm,aku kena buat jugak kot. Buat jelaa. Hurmm.


 Okay activity malam pulak aku ada tusyen( kelas malam). Okay la at least takde la bosan duduk rumah kann. Then dapat la belajar sikit. Kalau duduk rumah memang mata ni suka tutup. Mata ni asyik tutup je tak boleh bukak ke? Setiap kali bukak buku je mesti mata ni kuyu je. Menyampah. Macam semalam aku bukak buku bio. Tup tup dengan buku buku bio sekali tertido. Haha xD Aku tusyen ambik subjek elektif je. Add math,Chemistry,Fizik dan Biologi. Setiap satu subjek ni 1 jam jeee. So ,agak sekejap lah. Asal tak 2 jam je kann. Ceh,tetbe rajin. Mesti lahhh. Rindu kot nak pergi tusyen. Yela aku start tusyen dari sekolah rendah kot. Sekolah rendah ke? Hm boleh laa. Banyak dah pengalaman aku kat tusyen. Dan ramai kawan dah aku jumpa. Dengan mengikuti kelas tusyen juga. Eh eh macam nak buat karangan lah plak. Karangan kebaikan mengikuti kelas tusyen. Lol lol. Ah merepek lagi kau ni syaz. Haha. Hm tu jee kot. Lepas abis tusyen, balik rumahh.


Malam, kalau takde kerja aku online lagi. Tengok tv, dengar lagu,tengok movie. Melukissss? Haaa, tu jela. Kadang kadang aku tidur smpai pukul 3 tak buat apa apa. Haha.Lifeless btol.


Lama rasanya tak webcame macam ni lagi. Hurm

Baiklah, itu saje dari saya. Have a nice holiday, guys. Babai .Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment