Tuesday 27 December 2011

Selasa

Assalamualaikum,

Lama tak menaip. Ceh. Okay hari yang ditunggu tunggu semakin tiba. Hari khamis ni aku dah kena balik asrama tercinta STJ. Yeah! Tak sabarnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ktipu je -.-
Woiii,apahal cepat sangat ni. Ahhh lek lah dherr. Haha. Itsokay. Balik awal ni banyak faedahnya. Nanti boleh aku cop katil dulu locker dulu kan kan. Takde lah macam tahun ni. Mentang mentang aku masuk lambat(budak baru) katil kat atas,locker macam bukan locker dah.K tipu lagi. Boleh lah tapi dah bengkok sana bengkok sini. Lol. Sabar jela. And maybe tahun ni rumah RajaMelewar (Rumah merah/sukan) dapat blok baru *yeay*





Haaa,seee. I've told you already. Tgk lah locker aku. Dah bengkok. Sabar jela. Oh rajin kan mama aku tolong balutkan locker. Time first first masuk :O



Katil aku yang tak bercadar lagi. Dapat katil atas. Aku selalu tidur sorang sorang kot kat dorm. Tengok lah katil sebelah kosong jeee :(



Katil aku dekat dengan pintu kot. Senang je balik balik terus landing atas katil. K tipuu. Haha. Kadang kadang takut gak tidur tepi pintu ni. Haha,ade malam tu tiba2 pintu terbuka. Aku buat buat tak tau. Terus tutup muka dengan bantal xD Katil bwh aku kak Aida :D Selalu jugak tidur dengan dia. Sbb aku takut tidur sorang sorang :(


So,kalau dapat blok baru tahun ni. Takdelah aku kena menapak jauh ke tandas. Lagi lagi M1. Kemain jauhhhhhhh lagi dorm dari tandas.So,kalau dapat blok baru tandas sebelah dorm je. Yeay senang lah nanti. InsyaAllah. Nanti kembali lah jadual aku macam dulu. Bangun dikejutkan dengan bunyi siren yang menyakitkan hati. Serious weh bunyi siren tu rasa errrrrrrr. Sakit hati betul dengar pagi pagi. Lagi aku tak nak bangun adelah. Haha xD Then sekolah macam biasa. Habis pukul 2.30. Lepas tu balik,makan kat dewan makan yang panas -.- solat. Then pergi sekolah balik. Prep petang. K time untuk tidur. Tipu jeeee. Haha. Study study!Buat homework! Dah nak spm! Cehh.Bajet rajin :p Habis prep petang pukul 4.30. Balik ,solat Asar ,minum petang,balik hostel,mandi,siap siap untuk prep malam. Pukul 6.30 kena turun dah. Then pergi dewan makan. Makan malam. Terus gi musolla. Solat maghrib dengan isyak. Then pergi sekolah. Prep malammmmmm.Prep habis pukul 10.30.Balik hostel. Siap siap untuk sekolah esok. Study sikit sikit.Gosok gigi,basuh muka. Tidurrr. Light off pukul 11.30 kot? Dah lupa. Huwaaaa. Gua ingat lagi doh jadual asrama. Haha.


Okay syazreen,get ready for this pack schedule. You can do it! Yeah. Haha. Best doh sebenarnya duduk asrama ni. Banyak benda aku belajar. Berdikariiiiiiii. Cehh, berdikari lah sangat. Aku paling malas basuh baju. Aku hantar kat dobi je (Y) HIHI. Pemalas kan. Kadang kadang baju harian pakai kat hostel 2 , 3 kali aku pakai dalam seminggu. Alahh, tak kotor pon kan. Untuk tidur je. Hahaha.Sah pemalas xD

Asramaaaa, tunggu ketibaan aku. LOL LOL. K byeee. I'll miss you guys :(
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment