Sunday 11 December 2011

SBS :)

Assalamualaikum, hai hai.


Heyyaaa, Seperti biasa. Kalau dah hapdate blog ni mestilah tak ada kerja kan. Yeap im tottaly stuck what i wanna do at home. Seriously. Tsk.



Miss school? Yeap. Eh cop cop bukan aku rindu nak pergi sekolah balik. Not welcome back to school. No no. Haha. Aku rinduuuuuuuu my old school. Yeap that it SMKSBSSKK. Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Bintang Selatan Sekolah Kluster Kecemerlangan. Haa ambik kauu kemain panjang lagi nama sekolah aku.Tau tak sekolah ni kat mana? Alahh dekat dengan Taman Shamelin tu. Takkan tak tauu. Sekolah famous kot. Kan kan? Hihi. Yeee, im totally miss this school. 3 tahun kot sekolah kat sana. Since form 1 until form 3.
Tapi tapi aku masok lambat skit la. Bulan 2 kot masok SBS. Bulan 1 aku sekolah Convent Jalan Peel. Ingat lagi aku masok lambat dengan Nur Shafiqah. Kawan aku sejak dari sekolah rendah. Kan badak? Haha.
At first aku datang sekolah tu macam perghhh. Ni sekolah ke kolej doh? Seriously sumpah cantik gilaa. Dah la besar plak tuuu. Ceh puji sekolah sendiri nampak. Eh mesti lahhhh. Haha.



Cetengok cetengok. Haaa,gempak kannn. Bangga dohh. Hihi (Y)


Aku masok dgn shafiqah time tu. Ingat lagi cikgu cakap 'Syazreen awk masok kelas 1 Cendana eh. Awak pulak Shafiqah masok kelas 1 Keruing'. Kitaorang dah buat muka sedih. Tah sape tah cakap,ayah shafiqah kot cakap dorang ni sepupu. Tak boleh berpisah. Masokkan la sekali dorang ni kelas yang sama. Haha. Comel kan. Nasib baik cikgu tu baik hati bagi kitaorg masok kelas samaaaa. Yeay!1 Jati nama kelas kitaorg. Haha.Pelik pelik kan nama kelas kitaorang. Jati la,keruing la, cendana lah. Haha. Yeap macam nama pokok. Memang pon. Alah korang ni. Tanya sama pokok~ Haha. Merepek. Sbs ade 8 kelas kalau tak silap. Ada Angsana,Beringin,Cendana,Damar,Gaharu Jati,Keruing dengan Meranti.Bestkan nama kelas dia. Hahaha xD






Ni lah dataran bestari sbs. Alah tak nampak sangat lah. Oh ingat lagi gambar ni time Sambutan Hari Guru 2009 tak silap.Tengok la tuuuu. Siap ada balloon balloon lagi. Cantik kann. Tak boleh blah ambik gambar ni. Sorry,aku dh cari dah semua album2 bdk sbs. Website sekolah pon. Tak de plak gambar gambar sekolah. Hmm.


Actually banyak aku nak share gambar pasal sbs. Tapi tak ada pulak gambar gambar tu. Takpela. korang datang la sendiri kat sbs tengok macam mana sekolah aku. Haha. And and yang boleh dibanggakan sekolah aku ada lif. Fuhyoo. Bangga siot. Cehh, tu la aku masok masok dulu pon terkejut sekolah ni ada lif. Tak percaya kot. Lif tu untuk cikgu cikgu je sebenarnya. Tapi kadang kadang kitaorang naik tumpang sekaki jugak. Hihi. Kalau ada cikgu la kan. Atau time nak balik. Alah relax la kan. Naik lif je pon. Haha xD


Apa lagi eh? Oh kantin diaa.Boleh la besar la jugak. Makanan makanan dia pon boleh tahan lah. Rindu gilaa kot nak makan mihun sup dengan scallop. Seriously sedapppp. Lebih kurang hari hari jugak la aku makan mihun sup. Letak sambal dia banyak banyak. Memang terbaik lah. Haha. Past past mangkuk dengan kawan2 nak rasa kuah dia mmg wajib. And and dia punya mee udang. Memang perghhh lahhhh weh.Hmm rinduu~




Gambar last day aku kat sekolah. Rinduuu jatians :-( Motif = Ni lah kantin dia.Rinduuuu~
Tengok kitaorang. Comel kannnn. Haha. Cari aku kat mana.Serius sakai gila >,<



Lagi nk cite pasal apa eh? Kelas laaa. Woots woots. Ohh, every class kat sbs ada tv. Pergh la kan. Tapi kitaorang tak dibernarkan bukak pon. Macam biasa kitaorang main bukak je kalau cikgu takde. Hihi. Pelajar yang baik :P Kelas pon okay laa. Takde la kecik sangat takdela besar sgt. Just nice. Selesa la belajar dalam kelas :)



Tak nampak tv lerr plak. Isokay lah. Rinduuu lagi. Spot me. Mana mana. Haha xD



Thats all from me i think. Banyak sebenarnya nak story morry. Tapi tak pelaa. Lain kali jerw. Haha. Kayy, bubye y'oll. Love youuuu. Hihi :D



Ya Allah shafiqah. Tutup sikit laa. Sorry ye kawan kawan. Haha. Tgk tu semangat kan buat banner utk Jati! Yeah! :D




Tengok lahh ni semangat kan kelas 3J bg support. Time ni ade pertandingan badminton antara kelas kelas. Kelas kitaorang menang the best support.Tapi tak menang group badminton kot. Takpela. Haha. Ingat lagi tepuk support kitaorang. "It's okay it's allright. Come on 3J fight fight fight!' Yeah! :D

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment