Tuesday 20 December 2011

Countdown

Assaamualaikum semuaaaaaaa. Slmt pagi. Eh slmt tengah hari dah. Haha :p

Babeeeeeee, hari ni dah hari ape? Rabu? What the? 8 days to gooo! Like what? Finee cuti ni sangat sangat lah cepat. Yeke? Boleh lah. Tahun ni aku tak pergi holiday mana mana pon kot. No pantai,no hotel,no vacation, and everything. Sedihnya. Kakak aku ni lah. Budak U kan tak cuti. Hari tu baru cuti sem. Ape kena mengena kan? Yela nnt dia merajuk lerr pulak tengok kitaorg gi holiday. *buat muka* -.-
Rindu Kota Kinabalu Sabah .Jeles tengok yang lain pergi Sabah. Elehh, gua pon dah pergi lah.Awal tahun ni. Bulan 1 kot tak silap. Sabah besttt! Haha *ktetiba :p


Im stuck at the house. Blurr and thinking what suppose I  should doing right now. Nak keluar takde duit dah. Haha. Like seriously cuti ni banyak gila duit aku habis :O Tah pe benda aku buat tah dengan duit tu. Keluar 3 kali je kot. Hmm. Dah la duit line bil aku kena bayar sendiri. Huwaaaaa. Bil aku naik gila doh cuti ni. Rm 200+ kottt. Kaaaaaaaaaaaan?Banyak gila. Kena denda. Banyak sgt guna. My moneyyy~ :(

Okay,malas nak tulis panjang panjang. Merepek je aku ni kan. Haha. Lambatnya abg mcD ni. Lapar dah ni gua tunggu. Haha. Kbyeeee (Y)









I miss all  these moments we had together. I miss you my girlfriends. Hmm. Choww, Daaa~ (:

No comments:

Post a Comment