Sunday 18 December 2011

Hello?

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh dan salam 1 Malaysia semuaaaa :D

Alhamdulillah hari ini kita diberikan rezeki masih boleh bernyawa :) Hari ni dah hari apa? Isnin. Omg omg. Setiap kali aku buka mata je aku cepat cepat ambik handphone tengok calendar hari ni hari apa. Countdown babe! Kadang kadang aku takut dengan masa. Eh heyy, aku memang tak boleh main main dengan masa sekarang. Aku paling suka masa. Aku tak suka buang masa.Setiap saat,minit,jam tu sangat bernilai bagi aku. Dannnn aku tak boleh tanpa jam. Mesti kena pakai setiap masa. Even tidur pon kadang kadang aku pakai jam jugak.Korang tak rasa ke kalau tak pakai something kat tangan rsa jengkel? Haha. Aku rasa lain doh kalau tak pakai jam. Rasa bogel pon ada gak. Hahaha xD Pelik kan. Yeah thats meee (:


Sometimes aku rasa cepat lah masa, nak balik sekolah. Nak balik asrama. Eh bukan apa, aku just nak jumpa kawan kawan je.Kalau tak jangan harap lah kan. Haha. Soo, pandai pandai lah jaga diri nanti. Eh,tetiba :p
Pagi pagi tadi dah kena kacau dengan someone. Bagi text pukul 4 pagi plak tu. Haha. Alalala :P I miss you my dear.Tah bila nak jumpa dia lagi. Eh tapi dia kata,dia akan datang sekolah 30 haribulan nanti sebelum pegi plkn. Yeay! Alhamdulillah. InsyaAllah *I happy hear that* (:

Tah apa benda keja lah aku nak buat hari ni. Buat bodoh jela. Nak study. Buka buka buku je mesti nak terlelap. Serious aku tak paham. Aduh~ jangan sikap aku ni bawak sampai kat sekolah sudah. Mati gua macam ni. Haha. Tipu je~ Hmm,movie marathon maybe? Aku nak habiskan tengok cd cd movie yang aku tak tengok lagi. Ayah aku memang suka beli beli cd ni. Tapi tak tengok tengok. Baik aku tengok kan sementara free ni.Nanti jangan harap aku nk tengok. Huwaaa nanti mesti dah jarang balik kan. SPM lerr katakan. Ni nak sedih ni :(


And you know whatttt, i really really miss my girlfriends and my old friends. Really miss them. I don't know how to say. What happen to them? Aku buat salah ke? Please guys, i need you guys. Jangan lah macam ni . Tegur macm dulu okay? Hmm :( Maybe,aku kena tegur dorang dulu kot. Okay jangan ego syazreen!


Ehhh baru teringat gua tak mandi lagi la dherr. Muahaha! Dah pukul bape? Alaa lekluuuuuuuu baru pukul 12. What the? Haha,aku tak suka mandi mandi lambat ni. Cehh, choww dulu eh. Babai! Nanti gua post lagi. Hewhew. Takde sape baca pon la weh. Hahaha. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment