Sunday 18 December 2011

About yesterday :D

Yo yo watsup guys! :D
Watsup watsup. Cuba bagi salam sikit cik syaz oii. Haha. Okay sorry. Assalamualaikum :) *Tak jawab dosa. Kalau jawab sayang. Haha. Merepek. :D

Okay,i had no idea wanna post what actually. But tah tetiba je rasa nak post. Post jela kan pasal semalam. Semalam hari ape eh? Oh,hari Sabtu. Haha. Lupa pulak. Yela dah tua kan. Eh eh tak la. Muda lagi :D Okay,semalam ade tusyen. Hari Sabtu pon ade tusyen? Eh biya lah. Aku kn rajin! Hihi. Ada kelas ganti Chemistry. Pegi jela. Rugi kalau tak pegi. Dah bayar kan. So,after balik tusyen dalam pukul 12 tu aku dengan kawan tusyen aku ni plan nak pegi JJ.JJ cheras selatan ye kawan kawan. Dekat gila dengan rumah aku. Haha. Poyo :p Dah plan dah malam tu. Tujuannya saje saje. Nak tengok wayang je. Bosan lerr katakan :P Haha


So we decided tengok cite.....


Hahaha, this movie is really cuteeeeeeee :D Best!

After tengok movie tu terus la pegi cari restaurant. Lapar gila babe that time! Yela lepas balik tusyen terus gi jj booked ticket then terus masuk cinema. Tak sempat nak makan lagi :O And you know whattttttt, i met Amirul Hasan dekat McD jj yesterday! Woots. Dari jauh dah nampak Mira Raimi * ex kawan tusyen. Kitaorang senyum senyum dari jauh. Fine lah, tengok tengok kat sebelah dia ade Hasan. Hasan dengan Mira ni sepupu kalau tak silap. Then,pe lagi gua cabut lari lah. Nasib baik Hasan tak perasan time aku tengah pandang dia tu. Malu la konon. Nampak saje buat buat tak nampak. Haha. Cop cop, hasan ni spe? Alah, my friend je. Dekat fb. I knew him dari 2009 kot. He's a nice person :) 


Then then semalam aku gi main bowling dengan my family. Makcik aku ajak! Bowling memang dah macam activity keluarga gak la kan kalau cuti cuti ni. Kalah teruk gua semalam. Haha. Lama tak main lah katakan. Isokay. Tengok lah gua boleh kalah kan you all you all ni nanti okay! Hahaha. Poyo~ 

Kla, babaii. See you guys! Daaa~ muah! Salam (:


What the? Buruk gila gambar ni. Gambar semlm. Ahh isokay lah. Dekat popular. Haha SPM candidtes 2012 lah katakan :P Chaiyok chaiyok!

Byeeeeeee. peaceeeeeeeeee yoooooooooo! :DD

No comments:

Post a Comment